Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-20, 16:48   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fryse pizzasnurrer?

Jeg lar dem avkjøles på benken før de puttes i fryseren. Jeg synes også de blir seige og ekle hvis de har vært varmet i mikroen, det gjør jeg bare hvis de skal tines for å spises umiddelbart, hvis jeg absolutt ikke har tid til å tine dem i stekeovnen. Tining i sekken fram til matpause er supert, så sant de ikke skal på skitur eller av andre grunner oppholde seg utendørs i minusgrader selvsagt. Da tiner jeg dem i stekeovn først.

Bakterievekst hadde jeg ikke bekymret meg for uansett, så kort tid fra baking til frysing og fra tining til spising. Har aldri opplevd at ungene eller noen andre har blitt syke av å spise pizzasnurrer, samme når de har vært tint eller frosset.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat