Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 13:30   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehagen og sikring av barn i bil

Barnehagen vår er deleier i en minibuss som de har sammen med en annen barnehage. Den minibussen har 16 seter hvor halvparten har fremovervendt bilstol med 5-punktsele og halvparten er pute. Jeg har gitt tillatelse til at knerten sitte i bilstol. Barnehagen synes jeg er vanskelig, for han er førskolebarn og bilstolene skal være reservert de minste barna. (Bilstolene går opp til 25 kilo og knerten veier bare 17.) Jeg har sagt at hvis han skal være med, så er det sånn det blir. Og hvis han ikke får sitte i bilstol så vil jeg informeres på forhånd. Heldigvis reiser de nesten aldri på tur med den minibussen. (Tror ikke knertens avdeling var på en eneste tur med den i fjor.)

Jeg har ingen problemer med å ta med ungene på rutebuss, og har heller ingen problemer med at barnehagen gjør det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat