Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-20, 20:28   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Ikea Söderhamn

Er det noen som har mye erfaring med denne sofaen? Vi har den på hemsen på hytta, men jeg har ikke sittet veldig mye i den. Nå vurderer vi den også i stuen hjemme. Vi har hatt en sofa nå som vi ikke kan vaske trekkene på, og vil ikke ha det igjen. Og da er liksom ikke utvalget veldig stort. Vi skjønner også at hjørne må vi fortsette med da vi er noen ordentlige dovendyr og ligger og slenger over hele sofaen. Jeg tror jeg må pimpe den med flere puter, men jeg liker egentlig litt mer striglet look...

Det jeg har sittet i Söderhamn tilsier at den er skikkelig digg å sitte i, men er den det over tid? Komfort er veldig viktig, og det er mye av grunnen til at sofaen vi har må ut. To av oss får låsninger i ryggen av å sitte i den (putene er helt ødelagte) Designmessig så er den ikke innertier, og jeg skulle egentlig ønsket meg noe annet. Jeg synes den er fin altså, men ikke topp 3 eller topp 5...

Innspill?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 26-05-20 kl 20:46. Årsak: La til bilde
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat