Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-20, 18:32   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndklær og sengetøy - hvilke mengder?

Jeg har ikke plass til sengetøy så har det i plastkasser i boden, ikke helt optimalt men funker.

Vi er 5 i familien. Vesla har barne-trykk-sengetøy og har 3 sett. Hun er den eneste med enkeltseng og har en del laken liggende til henne, og evt hvis vi får gjester på flatseng?

Jeg og mannen har to sett. Han har 220 dyne og jeg har 200 cm. Av og til vasker og tørker jeg det samme dag og legger på igjen det samme.

Guttene har begge 120 cm senger og vil ha to dyner og puter og bruker av vårt gamle, avlagte. Vi har kanskje 3-4 sett til det tenker jeg. Antall laken vet jeg ikke, det blir liksom slitt og utvasket, vi har i alle fall skift til alle sengene uten problem.

På hytta der vi har 12 sengeplasser har jeg ørten sett, mye gammelt og småhullete og ikke i «sett» så mye hummer og kanari.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat