Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 09:47   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

17. januar 1991
Kong Olavs død - da gikk jeg på videregående, vi fikk fri etter en minnestund, og dro til byen for å tenne lys.

31. august 1997
Vi var på Santorini flyplass da vi så forsiden på engelske aviser at Diana var død. Alle snakket om det og var sjokkerte. Når det kommer til kjente enkeltpersoners dødsfall husker jeg faktisk veldig godt da jeg hørte John Lennon var død og da Olof Palme ble drept. Begge hendelser satte spor som gjør at jeg fortsatt husker hvor jeg var.

11. september 2001
Denne dagen var jeg på jobb, og vi så live på nett at fly nr to traff tvillingtårnet. Jeg husker fortsatt stemningen av uhygge, og følelsen av at verden ble helt annerledes. Vi hadde ansatte i USA som ba om å få returnere hjem, det var rett og slett en periode hvor mange handlet på 100 % følelser. I ettertid ser det nesten litt irrasjonellt ut.

26. desember 2004
Jordsjelvet og tsunamien som fulgte. Dette husker jeg svært godt, både selve dagen og dagene etterpå. Naboen vår fikk så og si hele familien sin i Sir Lanka utslettet. Lederen på jobben til mannen min døde også, sammen med sin datter på tre år.

22. juli 2011
Var hjemme og ventet på mann og barn som var på vei opp fra København i bil. Satt mer eller mindre klistret resten av dagen til nett og nyhetene. Det var veldig uvirkelig alt sammen, og ikke til å fatte når dødstallene kom senere.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat