Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-12, 12:06   #20
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elektrisk gressklipper?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har selvgående, bensindrevet gressklipper, og jeg synes ikke det å klippe gresset er noe tyngre enn å dytte en barnevogn. Seriøst, damer!? Trenger dere en mann for å klippe gresset?

Når man har en stk arm som er kronisk betent, slarket i leddet og i tillegg har en nerve i klemme, for ikke å nevne andre leddproblemer - er ikke gressklipping så veldig gunstig. Utrolig nok. Å dytte barnevogn er faktisk heller ikke veldig gunstig for slike armer og ledd.

Det er derfor jeg prøver å finne alternativer så plena kan bli klippet uten at kroppen blir syk av det. Ergo: lettere elektrisk klipper. Eller altså en mann.

Jeg har alltid klippet plen selv, selv da jeg hadde en mann, var det min oppgave.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat