Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-20, 20:55   #20
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin vil jeg ha?

Jeg har bare erfaring fra Kenwood og vil absolutt ikke bytte bort min. Men den bråker fryktelig! Og ser jo kjedelig ut. Ville kanskje ikke gått for den hvis jeg hadde hatt åpen kjøkkenløsning? Rent bortsett fra det elsker jeg den rett og slett. Den er min beste venn på kjøkkenet, bruker den cirka hver dag, til deiger og rører og krem, jeg arvet mammas da jeg flyttet hjemmefra, og kjøpte ny da den etterhvert sluttet å virke. Har gitt bort kjøttkvern og noe annet tilleggsutstyr som fulgte med, sånt bruker jeg ikke. Min er maaange år gammel men gjør jobben sin fremdeles. Når den slutter å funke kjøper jeg nok bare en ny Kenwood.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat