Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-20, 12:12   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjøkkenmaskin vil jeg ha?

Vi har akkurat fått oss Ankarsrum og jeg er kjempefornøyd!

Var skeptisk til om det gikk an å lage marengs, siden det bare følger med plastbolle til visping. Men nå er det testet, lagde porsjonspavlova til dessert ene dagen i påska, og det gikk helt supert! Også er den veldig fin.

Hadde Kenwood fra før, og syntes aldri den var helt god til gjærdeig. Følte at deigen ikke ble eltet skikkelig, den hang bare fast rundt kroken og snurret rundt og rundt. Også var det mye mer kronglete å tilsette ingredienser mens den var i gang, på grunn av toppen som dekker så stor del av bollen. Liker at Ankarsrum har så stor åpning i toppen uten noe som stenger for. Liker også hevelokket. Den står stødigere (på høy hastighet kunne min Kenwood hoppe seg ut mot kanten av kjøkkenbenken ), og ikke minst at den bråker MYE mindre enn Kenwooden.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-04-20 kl 12:19.
My er ikke aktiv   Svar med sitat