Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-19, 14:28   #29
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmepumpe versus bioolje - trenger innspill - er desperat

Nei, pellets/flis er ikke uaktuelt som sådan. Det er bare at jeg har ikke hørt noe om dette før. Jeg skjønte ikke kalkulatoren i den lenka du sendte, men lenger oppe på siden står det: Investering 100 - 200 000. Det er jo fryktelig dyrt.

Jeg vet ikke om det er så mye å hente på isolering. Naboen nede isolerer nå, og vi har i alle fall IKKE råd til å gjøre det samme. Det er store utgifter, og det vil jo uansett komme i tillegg til de andre utgiftene. Mannen min tenkte først at vi KUN kunne bruke panelovner, men det kan jeg ikke tenke meg er noe sjakktrekk. Men vi har ikke regnet på det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat