Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-16, 19:05   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Vi har Eames-stolene du viser øverst, og ønsker oss Hay-stolene uten bøttefasong. Syns de er renere i uttrykket enn Eames. Jeg er ikke enig i at de er utdatert om fem år, jeg tror de er fremtidige klassikere på linje med Eames.

Ja, for Starcks ghost er så poppis fremdeles mener du?

Selvfølgelig kommer noen til å fortsette å like haystolene, men noen designklassiker blir de ikke, de er jo mer enn litt inspirert av Eames.

Jeg syns de er fine altså, for all del. Det er jo supert når man finner en stol man virkelig liker, uavhengig av om de er fremme i motebildet eller ikke De er jo elegante og såpass nøytrale at de passer til det meste. Og ikke minst, de er mye mer behagelige enn de stolene med rett, lang rygg.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 29-04-16 kl 19:13.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat