Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-07, 18:56   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg må innrømme etter å ha flere forskjellige panner med belegg av både dyr og billig kvalitet har jeg kommet til følgende konklusjon. De varer like kort alle sammen, så derfor kjøper jeg panner fra 365+ serien til IKEA og bytter ut etter et år eller 2 med nye av samme type.

Signerer. Har hatt MANGE fancy dyre titanbelagte panner, med garantier herfra til evigheten, men flasser gjør de okke som. Så jeg bare gav opp og kjøpte IKEA sist, og den har vært veldig bra så langt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat