Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-15, 17:32   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Det varierer veldig, men det er aldri fullstendig over the top. I fjor fikk jeg 500,- til Redd Barna, som var akkurat det jeg ønsket meg. Det dyreste jeg har kjøpt til Høvdigen må ha vært et spesielt kunstmateriell-sett, det kom på over 2000,- Men det var unntaket, og noe han hadde ønsket seg lenge. Det er som regel under 1000,- til både oss voksne og barnet. Det dyreste barnet har fått har vært snowboardutstyr.

Det har hendt to ganger at vi har kjøpt spillmaskin, men da har det vært en gave til hele familien, og verken vi voksne eller Hiawata har fått noe ekstra de årene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat