Tråd: Asana Jogger?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-22, 17:35   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.878
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asana Jogger?

Nå har den kommet. Er i det store og hele fornøyd. Den er særdeles myk og deilig, og lun selv om den er tynn. Nydelig blåfarge. Fin fasong. Ser sporty og pen ut på samme tid.

Jeg kunne nok ønsket at den var noe lengre i beina. Men jeg har svært lange bein i forhold til mine 170 cm. Det funker, men det hadde ikke gjort noe med 5 cm til. Jeg har tilsvarende kort overkropp, noe som gjør at «høy i livet» ofte betyr «opp til puppene», men dette visste jeg om, og jeg vil tro den er perfekt til noen som er litt mer normalt bygget enn meg.

Jeg vil si den er litt snau i størrelsen. Jeg stod mellom to størrelser og er glad jeg valgte den største av dem.

Kommer til å beholde den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat