Tråd: Hull i ørene
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-20, 01:03   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hull i ørene

Ja, jeg har sett noen ganske stygge resultat av navlepiercinger også, så det er nok viktigere å se på klinikkens omdømme og andres erfaringer enn akkurat hva slags metode som brukes.

Poenget mitt er ikke at frisørhull er bedre altså, eller at det alltid går bra for alle. Poenget mitt er at Pinpoint i Oslo tydeligvis er et sted som mange har god erfaring med og anbefaler, og da er det selvsagt lurt å bruke det for folk som har muligheten (som apan). Men hvis man bor et sted hvor det ikke finnes tilsvarende tilbud, så betyr ikke det at det er galskap å gå til den lokale frisøren, til tross for hva jeg har fått inntrykk av etter halvannet tiår på forum (nei, utstyret slenger ikke rundt i en skuff sammen med hårbørster og alskens bakteriebomber). Det er jo engang slik at størstedelen av den voksne, kvinnelige befolkningen faktisk har hull i ørene, og uten å ha sett noen statistikk, så antar jeg at det er snakk om en ganske liten andel av disse som har tatt hullene i et piercingstudio. Likevel så er det jo ikke slik at flesteparten av norske kvinner går rundt med øreflipper som store verkebyller, eller lammelser i ansiktet og ødelagte nerver (ingen som har sagt det her, det er ref tidligere tråder "back in the days"). Så ingen grunn til å fortvile hvis de utskjelte frisørsalongene er den eneste muligheten man har der man bor. Spør rundt om hva slags erfaringer andre har, les på nett, og velg et sted med godt omdømme. Og vær nøye med hygiene, unngå å ta borti med urene fingre, og bruk allergivennlige smykker.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-08-20 kl 08:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat