Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-15, 15:17   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker tips: cøliaki og barn

Tusen takk for supre råd og tips! Jeg setter kjempestor pris på det.
Vi skal ikke gjøre noe før vi har vært på sykehuset nei, det var fastlegen klar på også. Men jeg er typen som ønsker mest mulig informasjon, og vil prøve å forberede meg/lære meg mest mulig.

Jeg prata med pappan i går, vi bor jo ikke sammen lenger, så det må et samarbeid til der også. Vi er jo en stor familie her nå, med 4 barn i hus, men jeg har tenkt som dere, at jeg skal prøve å lage ting som alle kan spise, og ikke så mye «spesialmat» til henne.

@ElinM: vi kan helt sikkert møtes ja En vårdate i parken med kidsa hadde vært en fin ting, gjerne med flere FP`ere og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat