Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-06, 23:09   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Flott!

Jeg er bare vant med fra andre mammafora at ny funksjonalitet blir rapportert som bugs. Har skjønnt at dette blir et anderledes foreldreforum.

Problemet er her fortsatt, ser jeg, men det er mulig det er "work as designed" og ikke en bug likevel: når jeg går inn i kontrollpanelet (ved å klikke på linken "Kontrollpanel" øverst til venstre) oppdateres ikke panelet mitt automatisk. Jeg må oppdatere kontrollpanelsiden manuelt, og da får jeg oppdatert abonnerte tråder og prikkene mine.

PÅ NM ble kontrollpanelet oppdatert automatisk når jeg gikk inn i det, så jeg kom ikke på å oppdatere siden manuelt. Skal det være slik eller er det en feil at jeg må oppdatere manuelt?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat