Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-19, 13:06   #32
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpne drivstoffluker, hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Huff...

Jeg fikk jo fullstendig hetta da jeg/vi etterhvert forsto hvorfor bilen fjuska og så stoppet. For joda, jeg kjørte jo jeg, uvitende om hva jeg hadde gjort.

Et googlesøk på temaet ga oss skremmende svar. Fullstendig havari, og en regning på oppunder 100 000 kunne påregnes.

Bilen ble, etter full stopp, fraktet til verksted, hvor de tømte tanken og renset systemet, og så sjekket bilen, og fant den good to go. Regning på 3000 kr.

Gjett om vi pustet lettet ut!! Og enda mer pustet vi lettet ut da leasingavtalen gikk ut og bilen ble tilbakelevert... Under åpenhet så klart, men det var null problem

Det ble ikke så dyrt for oss heller (eller jobben, ettersom det var firmabil), men mye styr ettersom jeg gjorde det i Sverige og jeg måtte bruke en dag på å hente den osv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat