Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-21, 14:08   #1005
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.840
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, MDG!!



Føkk, altså! Og sånt skal man komme unna med?!

Jeg fatter ikke at de kommer unna med alt de gjør og sier. Det er jo bare vas alt sammen. De har ingen reelle, virkelighetsnære løsninger på noe som helst. Er anti alt som heter næringsliv og verdiskapning, men har ingen svar på hva vi skal leve av om de får lagt ned alt de vil legge ned.

Det er en totalt useriøs gjeng og jeg skjønner ikke at oppegående mennesker kan stemme på dem.

Jeg brenner virkelig for miljøvern, men ville aldri noensinne finne på å stemme MDG. Det er lite eller ikke noe miljøvennlig i det de kommer med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv