Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-22, 23:35   #46
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat i konfirmasjon (laget selv eller bestilt)

Snuppa hadde sodd i sin konfirmasjon. Det kjøpte vi direkte fra slakteriet i diiiger bøtte og en ditto pose med soddboller ved siden av. Og potet på digre hermetikkbokser. Jeg hadde venner på kjøkkenet som varmet herligheten, og hadde lånt store kasseroller og serveringsboller/øser fra jobben.

Minsten vet ikke helt hva han vil ha enda, men heller nok mot pizza. Bestilt og levert. Ikke tradisjonell konfirmasjonsmat, men det er faktisk helt greit. Og veldig fint for meg - litt mindre å styre med. Fjorårets konfirmasjon ga fasiten på at det ble mange oppgaver på meg og ganske få på far. Når han ikke ser poenget med "dill" (var snakk om hvite papirduker på bordene og røde roser i vaser, samt bilder av jenta fra årene som har vært) og heller ikke er så veldig interessert i å bidra på verken opprigg eller rydding tar jeg gladelig imot alt som gir mindre arbeidsmengde på meg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat