Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-24, 09:39   #6
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.268
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vil ha en Kärcher, men hvilken?

Jeg har en som jeg bruker til det formålet, jeg kjøpte den billigste modellen. Den funker gull til formålet. Det jeg savner er flere kluter, men man kan kjøpe så mange ekstradeler man vil. Man kan ikke bruke den til tradisjonell rens av møbler, men kan selvsagt vaske møblene med dampen. Jeg kjøpte for å slippe å demontere dusjkabinettet for å få det skikkelig rent. Som en bonus er den veldig rask å vaske vinduer med. Den spesial greien fra karcher jeg har til det, bruker altfor lang tid i sammenligning.

https://www.jernia.no/praktisk-hjem/...c-1/p/12304900

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat