Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-22, 19:43   #69
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du overrasket over hatet/hetset i forhold til Pride?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

det er mange transfolk som faktisk passerer. I en garderobe vil det i så fall kun være akkurat øyeblikket hvor et evt kjønnsorgan er synlig for andre, at man ser at noen er trans. Det vil derfor antakelig som My sier, være mye verre for andre kvinner å få en skjeggete mann inn i garderoben enn det de oppfatter som en dame.

Den der er vanskelig for oss trans som evt ikke er operert (ikke operasjon her). Fordi det blir på en måte feil begge plasser, både mann og dame garderobe.

Om jeg med nokså ung jentekropp, (ser en del yngre ut enn jeg er også) møter opp naken i en herre garderobe så får man lett en del blikk, noen menn kan gjerne nærme seg fysisk osv

I motsatt garderobe med guttekropp så blir det mer «skal du være her for å se på oss»? Hvorfor går du her?
Det blir mye mer bråk ved biologisk gutt i jentegarderobe enn motsatt.

Så den er veldig vanskelig.

Jeg står jo oppi den der og velger å gå i mitt biologiske kjønn sin garderobe fordi min kropp ser slik ut nedentil (bryst er ikke store heller).
Det blir alltid - er ikke det feil garderobe? Eh der er gutte garderobe osv, gjerne noen blikk frem til jeg fysisk skifter.
Eller om jeg svarer - født biologisk jente.

Må ta avstand fra det jeg kanskje ville gjør psykisk i forhold til garderobe.
Er det noe handikap garderober e.l. Så er det fint (eller de få plasser med felles garderober igjen..)

Per i dag tenker jeg det nesten bare må være sånn. Fordi ellers blir det bråk. Og det tror jeg faktisk vi trans personer bare må akseptere. Fordi garderobe situasjoner er vanskelig for alle.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat