Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-17, 10:18   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball. Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Å, så bra! Det er synd for guttene at det skal bli så alvorlig så tidlig. =\

Ja, det synes jeg også. Sønnen min spiller på G10 nå. Laget hans er veldig ålreit, men de samarbeider med et annet lag (det er mange lag pr årstrinn i samme klubb), og der er stemningen en helt annen. Foreldre som står på sidelinja og kjefter i vei på både egne og andres unger. Jeg synes rett og slett ikke det er noe trivelig i det hele tatt.

Hvis sønnen min hadde vært på et slikt lag, så tror jeg ikke at han hadde spilt fotball lengre. Og det er jo fryktelig synd.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat