Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-08, 20:00   #1
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hvor mye grøt kan hun få i en porsjon?

Snuppa er 6 måneder.

Vi har nettopp gått over fra trinn 1 til trinn 2 på grøten, så snuppa får nå Havregrøt m/frukt. På pakka står det at man skal ta ca. 1 dl vann + grøtpulver.
Men snuppa virker ikke fornøyd etter denne ene porsjonen, hun vil gjerne ha mer. Vi har ikke gitt henne så mye mer, men i dag lagde vi opp med ca. 0,6 dl til, som hun spiste opp. Da var hun fornøyd og ville ikke ha mer.
Etter det fikk hun fruktmos - og spiste en god del av den også. (I tillegg får hun pupp.)

Så lurer jeg på - skal de kun ha denne ene porsjonen, altså at man lager til med bare 1 dl? Er det for hardt for magen og få litt til?
Det er dét jeg er redd for.

Tips?

(PS: Jeg "vet" når hun er mett. For om hun får tilbud om mat i løpet av dagen og ikke vil ha, så kniper hun sammen leppene med én gang, så man skjønner da at det er umulig å få i henne noe)

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat