Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 21:55   #12
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.047
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?

Vi føler at eldste mister en del tid med oss og opplevelser vi kunne hatt hvis ikke vi hadde hatt tre barn så spredd i alder. Jeg tenker ofte at vi kunne spilt mer spill om kvelden, særlig om vi kunne startet før mister kanakas (lillebror) er lagt. Og jeg ser jo at de som har barn tettere i alder som nå blir store, gjør andre ting enn oss. De kan gjøre ting om kvelden i mye større grad blant annet, ute av huset.

Ellers er det nok mest friluftslivdelen jeg tenker på. Vi er i skogen, orienterer, går på ski, lager bål. Men padler ikke kano, bestiger ikke topper etc. Vi bor jo i Oslo, men de er ikke på konserter, festivaler etc, vi er ikke interessert i sånt. De er på teater da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 06-03-18 kl 22:18.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat