Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 15:23   #223
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

det jeg IKKE forstår er alt oppstyret rundt repotasjen? eier folk ikke humor lenger? bunner dette i noe mer? er det eller kan det være missunnelse? jeg vet ikke.

Jeg kan ikke få sagt hvor dritt lei jeg er av å høre misunnelsesargumentet. Jeg kunne kjøpt ny vogn hver måned om jeg ville uten å behøve å selge den gamle, men jeg gidder ikke. Jeg vil ikke. Jeg har ikke lyst. Jeg er ikke misunnelig. Skjønner?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Misunnelse? Neppe, jeg har mer enn god nok råd til å kjøpe omtrent alt jeg har lyst på av barneutstyr. Men jeg gjør det ikke, fordi jeg for det første ikke har bruk for det, for det andre ikke har lyst til det og for det tredje ikke har miljøsamvittighet til det.

Eller for å si det på den måten.

Opprinnelig lagt inn av SnippSnappSnupi, her.

en skrev det var så høye inntekter her, blir mye bytte av biler da. tviler det står en gammel granada i deres garasjer! verdens bilpark er jo et problem. i forhold til barnevogner som bare blir en bagatell i forhold.

Gamle biler er et miljøproblem, det er ikke gamle barnevogner.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det kan nok hende, men jeg har aldri forstått hvordan man kan være interessert i noe av dette. Å ha en lidenskap for vesker, sminke og klær er så fjernt fra min hverdag som det går an å komme og jeg er også kvinne (trodde jeg da). Ikke alle kvinner, eller jenter som du kaller "oss" er opptatt av slike ting eller har diller på slike ting. Noen av oss har andre interesser.

Jeg ser ingen som helst poeng i å eie 50 vesker eller 20 leppestifter heller.

Jeg må si meg enig med Fnatten her. Null interesse. Ikke har jeg femti vesker, ikke har jeg 20 leppestifter. Gucci og Chanel er absolutt fraværende og shopping er kun et nødvendig onde. Det kjeder meg, men økologisk mat bruker vi en del penger på.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat