Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 14:23   #222
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Her innrømmer du og lovpriser BOB koppholderen. Hva skal du egentlig med den? Er ikke den bare unødvendig tilbehør? For du sier da virkelig dette også:



Så en BOB koppholder er ok fordi du har det?

....og hva gjelder matching vil jeg gå utifra at de aller fleste kler seg noenlunde slik at det matcher, eller kanskje ikke? Er det så utrolig grusomt, fælt at noen velger en vogn og stelleveske som matcher? Det er kanskje ikke så nødvendig nei, men det er da mye som ikke er nødvendig i vårt materialistiske samfunn. Jeg har vogn og stelleveske som matcher. Jeg har 1 stk. vogn og 1 stk. stelleveske (ok,jeg har to vogner da, men den ene er så ubrukelig at jeg skal selge den ved anledning) og ja, vognen og vesken matcher. Jeg har i dag på meg antrekk som matcher, og sannelig har jeg ikke sofa og møbler i stuen som matcher også. Det er ikke nødvendig, men slik er det.

Hehe, ja jeg lovpriser koppholderen min. Den er kjekk å ha. Sant nok hadde jeg sikkert ikke sett behovet om jeg ikke hadde visst om den.

Jeg har matchende vogn og stelleveske, jeg og, i den forstand at det ikke er totalt farge-/mønsterkræsj. Det hadde jeg nok ikke 'godtatt' da jeg kjøpte disse to tingene.

---------
Her ble jeg visst ikke ferdig før Maia kom og trykka på tastene. Lurte på hva som egentlig skjedde, nemlig. Nå vet jeg det Men jeg orker ikke skrive mer nå *lat*

__________________
- 06 og 07 -

Sist redigert av jolie : 25-06-07 kl 18:31.
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat