Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-15, 11:51   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.186
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som lager mye mat og har mange gjester: tips meg om kjøkken og spisestue

Linoleum er jo linoleum, men det er en ærlig sak og det kan godt være fint for det! Og ikke stein, du som har med deg ivrige småtasser hele tiden, som skal kunne miste og kløne uten at det blir trist!

Jeg har vindu rett ut i skogen, over kjøkkenvasken, og det er utrolig hyggelig å se ut på ekorn og hvitveis mens man holder på der! Men mitt vindu er lavere enn benken, med en glassplate som skjerming, og det er definitivt mindre praktisk enn den løsningen du viser der!

Jeg likte det grå ikea-kjøkkenet veldig godt! Det kler både dere og huset! Grønt får dere inn fra vinduene og du kan ha tekstiler og detaljer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat