Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-07, 18:59   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforberedelser og planlegging

Så fint det fatet med lys var! Og takk for inspirasjon!

Jeg har som sagt ikke mye pynt, men jeg har også lite å sette det jeg har på. Vi har et bord i stua, ingen vinduskarmer dype nok til å ha noe i, og kun en lang sjenk utenom. Til jul har jeg noen engler jeg har laget selv som jeg liker godt, samt en større hvit engel av tre, pluss litt annet. På kjøkkenet kan det komme opp litt andre ting, og på soverommet til ungene får de pynte uhemmet. Jeg liker godt å pynte med ting ungene har laget, men jeg stapper det ikke mellom andre ting, de får evt en egen plass å stå. Allegjenstander kommer best fram når de står mer eller mindre for seg selv, synes jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat