Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 23:18   #28
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Venhild, her.

Beklager så mye for at jeg hadde dette å si første gangen jeg skulle skrive på dette forumet. Jeg blir igrunn ganke paff av en slik velkomst. Føles omtrent som om jeg var lita jente igjen og stod foran den nye klassen etter å ha flyttet... - apropos... jeg håper virkelig at alt snakke her i landet om nulltoleranse for mobbing bærer frukter og ikke bare dør ut i en stille hvisken...

Nok om det

Jeg er selv mor, og henvendte meg til dere andre foreldre fordi jeg hadde funnet en artikkel som på godt forståelig norsk forklarer alt dette med HPV-vaksinen. Og jeg så ingenting i den artikkelen i alle fall som ikke var godt oppbygget av gode kilder. Offentlige kilder til og med.

Så, om vi tar dette med fatning og ser på informasjonen som kommer frem der, hva tenker vi da??

Venhild.

Ved å bare skumlese artikkelen fikk jeg umiddelbart en slik konspirasjonsteorifølelse.
Store deler av artikkelen handler om et helt annet legemiddel, antall alvorlige bivirkninger oppgis, men ikke antall vaksinerte og så videre. For meg blir dette bare useriøst, og ikke noe jeg har lyst å diskutere.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat