Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-10, 17:35   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du det? Si at en kjent eller en ukjent person hadde kalt meg en "feit ku": Jeg ville blitt lei meg uansett. På samme måte ville jeg blitt glad om en person sa at jeg så bra ut, selv om jeg ikke kjente han. Jeg har vanskelig for å tro at noen kan være helt, totalt likegyldige til hva andre mener om dem. Et kompliment er vel (som regel) hyggelig selv om man får det fra en person man ikke kjenner?

Jeg kunne for øvrig blitt smigret/ irritert/likegyldig over en "flott rompe"-kommentar, det kommer helt an på settingen og humøret. (Mitt altså. )


Om en fremmed sier "fine pupper" så blir jeg egentlig akkurat like irritert som om han skulle sagt "stygge pupper". Jeg synes slike spesifikke utsagn er utidige og blodharry, det er på en måte en innbilskhet i det fra avsender, som om dennes mening er etterspurt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat