Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-23, 23:50   #42
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Sverige sin koronahåndtering i retroperspektiv?

Jeg har hele tiden ment at barn, ungdom og studenter tok en uforholdsmessig stor del av byrden, og det mener jeg fortsatt. Første nedstengning var grei, men den varte for lenge. Og de neste eviglange periodene med rødt nivå var jeg så forbannet på den gang og er like forbannet nå. Makan til maktovergrep. Og råd om å ha en venn og at max fem skulle være sammen - greit med utestenging i offentlig regi.

Jeg er evig takknemlig for at pappa var krystallklar på at han ville ha besøk. Han døde fem dager før de åpnet opp samfunnet i 2022. Av noe helt annet enn korona. Hadde vi ikke besøkt ham, hadde de siste to årene av livet hans vært enda mer trasige enn de var.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat