Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-19, 20:16   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor strevsomt er det å ha katt?

Som sagt, så finnes det katter som er best egnet, og avlet, for inneliv. Vår hadde antagelig ikke holdt et døgn ute på egen hånd. Noe han gir ganske klart uttrykk for de gangene han har havnet ut en liten stund ved feiltagelse. Han oppfører seg som han har overlevd flere uker i villmarken. Men jeg hadde nok ikke hatt enslig innekatt om det ikke var for at jeg faktisk er hjemme med han hele tiden. Tydeligvis er jeg tilstrekkelig stimulerende selskap. Vi har mange sammenfallende interesser, som sofasliting.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat