Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-19, 22:29   #88
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du rattet?

Han kjører som regel, fordi han blir bilsyk om han ikke ser på veien. Jeg kan surfe på nett og lese bøker.

Jeg er bedre på lukeparking (men ingen av oss er gode på det). Han er bedre på vinterføre (jeg er oppvokst på vestlandet der vi nesten ikke hadde snø eller is). Ingen av oss er egentlig glad i å kjøre mer enn vi må. Vi bytter ikke om den ene henter den andre, men han kjører så og si alltid på lengre turer.
Vi kjører ikke med bobil noen av oss. De gangene vi har kjørt med henger er det han som kjører, for jeg greier ikke å koble dette med svinging og henger.


Bykjøring tar den som er best kjent seg av. Helst tar vi tog eller kolektivt om mulig.



Jeg kjører lengre turer selv når det er nødvendig. Takknemlig for google maps! Lurer på hvordan folk fant frem til fotballkamper før den kom!



Jeg syns inndelingen er mest bestemt utifra praksiske hensyn.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.

Sist redigert av Blåbær : 29-06-19 kl 22:35.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat