Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-19, 00:45   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du rattet?

Jeg kjører helst buss, tog eller sykkel - hvis jeg ikke jogger. Er ikke glad i å kjøre bil, men har bestemt meg for at jeg skal gjøre det når det trengs. Kjøreskrekken skal ikke få ta overhånd og hindre oss i å gjennomføre ting. Dermed kjørte jeg aleine med yngstesønnen i bilen hjem fra ei øy utenfor Gøteborg, med ferge og det hele. Småtteri for mange andre, ganske sikkert, men for meg var det en liten seier.

Jeg har hatt lappen i 27 år, og kjørte mye mer de første åra. Nå bor vi sånn til at det blir lite bil i hverdagen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat