Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-19, 23:59   #8
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du rattet?

Det tok mange år før Drømmemannen tok seg tid til å ta lappen. Så det var aldri noe tema, jeg kjørte overalt.
Husker at Storesøs, dengang 4-5 år, vinket til nabomannen som kjørte bilen ut av innkjørselen med kona i passasjersetet. Da sa Storesøs til meg; Mamma, man skal ikke le av menn som kjører bil. Alle kan gjøre hva de vil! Et tydelig frampek om fremtidige kjønnsstudier...
Men altså, jeg kjører fremdeles mest, er ikke redd for trafikk eller fart eller ferjer, men jeg er fjollete dårlig på å lukeparkere, og jeg er ikke fullt så eventyrlysten som han når det gjelder storbyer i utlandet, jeg kunne f.eks ikke tenkt meg å kjøre rundt i New York, det synes han derimot er stas. Og så liker jeg forresten ikke å kjøre med henger, men det tror jeg ikke han gjør heller.
Jeg kan skifte dekk også, men det gidder jeg ikke mer, nå betaler jeg gjerne andre for å gjøre det. Drømmemannen har aldri skiftet dekk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat