Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-21, 10:37   #10
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp, vi har fått ekorn!

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Haha, mulig vi bodde på samme hotell, vi fikk en kjempestor iguan, med pigger på ryggen og det hele, inn i ute/innedusjen, den gang på Lombok for et halvt liv siden

Kjenner noen som fikk en eller annen myndighet (viltnemd?) til å komme og fange grevling og frakte den bort, mulig noe sånt kan gjøres? Når jeg googlet, ser jeg også at man kan få fellingstillatelse for ekorn: https://www.sva.no/2015/nyheter/far-...svanvik-kirke/

Men jeg vil jo ikke SKYTE dem! Uansett, ekornet/ekornene er fortsatt her. Jeg har snakket med skadedyrfirma, men de ville vi skulle observere litt mer først, og prøve å finne ut av hvor inngangen er og evt. prøve med vennlige metoder først (peppermynteolje). Jeg har ingen voldsom lyst til å klatre i stiger i min tilstand, så nå er det våpenhvile. Svigerfar har tilbudt seg å komme og skyte ekornet. Jeg er litt mer der at jeg vil lage en ekornkasse som er skikkelig innbydende og henge den i tuntreet og lokke ekornet dit med nøtter.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat