Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-21, 18:25   #1
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp, vi har fått ekorn!

Jeg hørte noen mistenkelige lyder, og trodde vi hadde mus på mørkloftet igjen, så jeg satte opp feller. Fellene har imidlertid vært skuffende tomme. Nå viser det seg altså at det vi har slett ikke er mus. Vi har EKORN.

De bor i veggen/gulvet mellom mørkloftet og 2. etasje og jeg aner ikke hvor de kommer seg inn. Og ikke minst - hvordan skal jeg få dem til å flytte ut?

Ja, jeg har matet dem, og ja, de er fine - men jeg vil jo ikke ha de INNE i huset! Ikke engang på mørkloftet. Så gjestfri er jeg ikke. Men jeg vil absolutt ikke skade dem heller, fine små dyra. What to do?

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat