Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-19, 21:32   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitert i konfirmasjon- uten konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg skjønner spørsmålet godt, for det er jo ikke egentlig noe "kutyme" for en individuell fest som ikke har et spesifikt innhold utover å feire barnet. Jeg hadde spurt hva de ser for seg, for det er tydelig at det er ulikt rundt omkring i forhold til både høytidelighet og forventning. For noen ungdommer er det viktigst at det blir en lavterskel og uhøytidelig fest, for andre er det viktig at det er mest mulig konfirmasjonsstil over det hele.

Hvis jeg hadde invitert venner og familie til å feire mitt samboerskap, skjønner jeg jo at gjestene hadde lurt litt på om jeg hadde tenkt at alt skulle være helt tilsvarende som bryllup/ekteskapsinngåelse

Det er jo stor individuell variasjon i hvor formell en "vanlig" konfirmasjon eller ekteskapsinngåelse er også, så jeg ser ikke helt forskjellen på om det har vært en seremoni eller ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat