Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-20, 16:56   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Áhkká dunparkas - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har også hatt dunkåpe derfra og var superfornøyd med den. Var trist da den ble for stor. Men min var så varm at jeg kun brukte den når det var -5 eller kaldere (i Oslo).

Ja, det er det jeg er litt redd for. Jeg prøvde akkurat noen andre dunkåper, i butikk, og får litt klaustrofobi og er redd jeg vil kveles av å gå rundt i en diger dyne. Tror kanskje jeg har bestemt meg for heller å gå for en tynnere jakke, med syntetisk fyll og god plass, så jeg heller kan ha en desto tykkere genser under, på de kaldeste dagene. De tykkeste jakkene føler jeg også må være litt trangere, for at de ikke skal bli veldig bomsete (på meg som ikke er akkurat syltynn), mens en litt tynnere jakke tåler å være litt romsligere. Jeg får kikke litt videre ...

Likte designet på den da, og kunne tenke meg en som var litt røff, og gjerne knall rød. Si fra om noen har sett en slik! Vinterforet, men uten dun, matt i stoffet, og glatt, ikke "boblete" ytterst.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat