Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-23, 14:09   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.534
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave til gutt

Hvis det er en som sannsynligvis kommer til å få bunad senere (altså om man er ganske sikker på det), så går det an å gi noe til den. Kniv e.l. Ellers penger ja. De guttekonfirmantene jeg har vært i selskap til, som har fått gaver i tillegg til penger har fått (av det jeg husker):
Douchebag
Lagringsvin
Bunadstilbehør
Villsauskinn
Ridehansker
Innrammet trykk

Også sånt som koster litt mer, som er gave fra nær familie, som speilreflekskamera, iphone m.m.

Jeg har gitt 1000 kr til venners barn når vi har vært invitert i selskapet, fordi det var det mitt barn (som var tidligere ute) fikk fra dem. To uavhengige familier.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat