Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-22, 11:15   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

10 år: Aktiviteter på utebursdag

Jeg trenger inspo til hva vi kan finne på av aktiviteter til en utebursdag i park. En faktor er også at barna faktisk ikke kjenner hverandre nevneverdig siden klassen er helt ny og barna er fra hele byen, og dette blir i oppstartsuken. Så det blir naturlig litt bli kjent-fest også.

På idéblokken så langt:
- quiz (to, tre sammen i gruppe)
- sånn løp, snu og stopp lek (husker ikke hva den heter)
- fotball
- capture the flag
- navnelek med ball
- spising (bestiller pizza tenker jeg)

Vi trenger endel på listen i tilfelle ting går litt i stå.

Baker enten sjokoladekake eller mulig drar på butikken under bursdagen for å kjøpe ispinner. Kjøpe små Pringles-bokser e.l. for snacks? Tenkte først 0,5l flasker med brus, men det blir kanskje litt uhåndterlig å bære med oss. Stoooor park, men det er også fadderuke den uken så mange om benet vil jeg tro, så kanskje vi må bære lengre enn planlagt.

Alt av tips og råd til slik type utebursdag tas i mot med takk. Vi har bare hatt utebursdag hjemme før, så da er jo alt tilgjengelig, men dette blir noe annet. Det er fristende å sette det bort, men jeg nekter å sette standarden for kjempedyre bursdagsfeiringer

Hvis alle er med så er de 22 stk.

Oppdaterer listen etterhvert som det renner inn forslag #greatexpectations

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat