Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-20, 17:27   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om lett mc (evnt vs moped)

Ja, altså, jeg vet at det er risiko. Nå er det dog ikke i rushtrafikk (som var temaet her) man driver med høy fart. Der er det gjerne de andre trafikantene som gir høy risiko. Villbasskjøringen på lett-MC utover mot Ingierstrand derimot, holder på med høy fart som ikke matcher evnene, og jeg tipper Poly-datteren ikke helt har det behovet for adrenalinkick.


Og så skjønner jeg godt at man er skeptisk til å sende ungen i trafikken, men om man nå først skal ut på Ringveien er lett-MC et svært mye bedre alternativ enn moped. Det er neppe manko på FP-ere som vil synes det er galskap, men det er kanskje verdt å få med innspill til de som faktisk også ER i oslotrafikk på MC og vet hvordan det arter seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat