Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-20, 15:48   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om lett mc (evnt vs moped)

Fordelen med lett MC, kontra moped er jo at man kan følge trafikken fartsmessig. Moped må jo være genialt dersom man kun kjører i trafikk med maks fartsgrense 50.

Ulempen er jo selvsagt at den går fortere Tror også opplæringen er mer omfattende og dermed koster mer (men det ser jeg på som positivt).

Arvingen kjørte opp opp på lett MC i dag. Hun begynte opplæringen før sommeren, skal spørre henne om hvor mange timer hun brukte og hva det kostet. (Jeg gjetter rundt 20000). Dersom man ikke har noen å øvelseskjøre med blir det nok fort dyrere, det er viktig med mengdetrening.

Hun har hest og begrunnelsen hennes var i hovedsak å kunne komme seg frem og tilbake til stallen da det er tungvindt med buss.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat