Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-17, 17:44   #55
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dere som syns det er så guffent med matlukt, går dere aldri på restaurant? Ut på gata? Inn i blokker ser det bor flere mennesker? Tar fly?

Jeg syns for øvrig det var en god ide med allergivogn altså, men det må jo bli veldig vanskelig i hverdagen om man er så var på matlukt?

Ja, dette lurte jeg også litt på. Det lukter jo mat ganske mange steder. For meg er matlukt liksom bare en del av livet og hverdagen, en lukt som jeg verken liker eller ikke liker, den bare er der. Det skal i alle fall være noe veldig spesielt, uvanlig og ekstremt for at jeg skal få problemer. Husker også en diskusjon her inne, hvor enkelte fikk det til å høres ut som den reneste tortur om man måtte stå og steke vafler to timer på et arrangement. Som den mest grusomme lukt man kunne bli utsatt for. Vafler liksom.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat