Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-17, 19:47   #42
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg blir fort bilsyk, og spesielt på tog der jeg noen ganger har sittet mot kjøreretningen. Andre menneskers matlukt, matlyder, svettelukt og parfyme hjelper ikke på. Men- det er jo lov å spise på tog, så lite jeg får gjort med det, bortsett fra å begrense togreisene, så klart. På en fem timers togtur klarer jeg meg veldig fint med en mineralvann og en sjokolade og/eller litt frukt. Hvis barna skulle vært med, ville jeg laget wraps og tatt med frukt, kjeks og drikke. Hvis jeg eller noen jeg reiste med måtte ha varmmat: Kjøpe på toget. :enkel:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat