Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-14, 09:33   #323
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg var veldig skeptisk først. Det er ikke ordentlig bok, liksom.

Men jeg ble lett frelst da jeg kjente hvor lett Kindlen er å holde sammenlignet med en 600 siders bok og hvor mange bøker jeg få plass til. Ikke noe flere ferieturer hvor kofferten er blytung av alle bøkene.

Lyset er ikke plagsomt. Det er ikke samme type lys som på iPad etc og jo mørkere det et jo mindre lys skal på.

Signerer denne. Det eneste jeg savner, er å se coveret i farger. Og kanskje en litt bedre oversikt over hvor i boka jeg er, type "kapittel 12 av 15"

Men ellers er den så fantastisk at jeg nesten griner av lykke. Det bare funker! Jeg har Kindle-app på mobilen, så hender jeg leser et par sider der, og når jeg da drar fram Kindelen igjen, så sier den hvor langt jeg har kommet via mobilen, og spør om jeg vil fortsette der.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat