Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 19:19   #248
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lillemor har blitt vegetarianer, og jeg trenger hjelp med å finne gode alternativ

jeg syns ikke en 4 åring kan ta det valget selv.

Min 7 åring spiser ikke kjøtt som i kotteletter/biff osv.. det er fordi hun ikke klarer å svelge dette. det er helt merkelig men sånn er det hvertfall. hun tygger og tygger og bare spytter det ut, så vi har aldri slikt kjøtt omtrent pga henne. Men vi har jo kjøttprodukter, og om hun hadde begynt å tulle med at hun ikke ville spise dyr så hadde jeg bare grundig forklart hvordan vi mennesker er bygd opp og hva vi trenger for å overleve, og at barn trenger mye mere enn voksne for å vokse opp, og så hadde jeg tatt en hvit løgn og sagt at disse dyrene som lagde denne kjøttdeigen/pølsene/kyllingfileen, var slaktet uten at de var redd eller hadde det vondt.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat