Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-20, 12:28   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bleke hår hjemme?

Vi bleket den mørke guttungen da han var ca 12. Kun luggen. Det måtte gjøres i to omganger for første gang ble oransje. Det ble ganske lyst, men med gultone. Men da hadde han ikke blå farge i fra før, det er jeg mest skeptisk til her. Det finne blå/ lille produkter for å prøve å ta livet av det gule da, vet ikke om det virker så godt.

Jeg har hjemmestripet meg selv flere ganger, og jeg er også brunhåret. For en lysere effekt fungerer det bra. det blir ikke blondt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat