Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-19, 19:00   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Takk for et innblikk i deres feiringer. Og en kvalitetssjekk. Jeg føler nemlig at alle feirer med venner og har så mye gøy og Morro. De siste 10 årene har vi feiret oss og min mams. Vi spiser middag (pinnekjøtt) kl 18.30. Nå når ungene er blitt litt større så spiller vi spill eller bingo, og så har jeg kjøpt inn smågaver som for eksempel flaxlodd eller en nissesjokolade osv. I løpet av kvelden går vi på trappa og har litt stjerneskudd og når klokka er midnatt står vi i vinduet oppe på guttas rom og ser utover byen og alle fellesfyrverkeriene som er. Etterpå er det mer stjerneskudd på trappa og evnt godt nyttårsønsker til naboer som er ute. Så kjører vi mamsen hjem. Det er koselig, men jeg savner litt MER, om noen forstår.

Hva savner du da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat