Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-19, 22:08   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?

Nyttårsaften har blitt et litt sårt tema de siste årene. Jeg har vokst opp med masse folk og selskapeligheter. Jeg fortsatte med det i voksen alder, men etter at det ble veldig mange små barn på liten plass, barn med spesielle behov, helseutfordringer, liten plass og krevende å invitere, samt livredd hund, har vi de siste årene vært alene (og har møtt forståelse for det, men jeg tenkte aldri at det skulle bli permanent).

Nå får vi svi for valget vi tok, for alle vennene våre har etablert egne tradisjoner på forskjellige kanter som ikke involverer oss. Vi har heller ikke familie å feire med (mine foreldre er pensjonister og bruker livet til å dra fra selskap til selskap og fra tur til tur, og de har alltid signalisert at de ikke ønsker å blande generasjoner... De bor i nærheten, men jeg tror de hadde besvimt hvis vi hadde ringt på på nyttårsaften )

Så vi er som sagt hjemme. Koselig det, men ikke det jeg egentlig ønsker eller er vant til.


Sist redigert av Hyacinth : 28-12-19 kl 22:50.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat